Home » دانلود نرم افزار اندروید » دانلود Aralon: Forge and Flame 3d RPG 2.3 – بازی اکشن فوق العاده “آرالون” اندروید + مود + دیتا

دانلود Aralon: Forge and Flame 3d RPG 2.3 – بازی اکشن فوق العاده “آرالون” اندروید + مود + دیتا

Aralon: Forge and Flame 3d RPG بازی جدید و خارق العاده آرالون در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی Crescent Moon Games برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 4.99 دلار در پلی استور عرضه گردید و باز هم مثل همیشه پیش قدم شدیم و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن از نوع شمشیری معرفی نموده ایم! داستان این بازی در مورد تاج و تخت خالی آلارون هست که خانواده نجیب زاده Callaheim برای رسیدن به تخت پادشاهی تلاش می کنند تا…! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی انواع ماجراجویی ها و نبردها را برای رسیدن به این تاج و تخت پشت سر می گذارید و یکی از بهترین بازی های اکشن اندرویدی را تجربه می کنید. با در دست گرفتن شمشیر یک بازی نقش افرینی خارق العاده را تجربه کنید!

نوشته دانلود Aralon: Forge and Flame 3d RPG 2.3 – بازی اکشن فوق العاده “آرالون” اندروید + مود + دیتا اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.

آلرژی و تغذیه

موزیک جوان

About