Home » آنلاین » دانلود بازی آنلاین اگاریو Agar.io  اندروید

دانلود بازی آنلاین اگاریو Agar.io  اندروید

در عنوان اگاریو سلول های متنوع و مختلف را شخصی سازی کرده و خود را قدرتمندتر کنید. بدانید که سلول های بسیار قوی تری از شما در محیط بازی وجود دارند پس برای زنده ماندن بجنگید.

Agar.io

عنوان هایی که از ایده های ناب و خلاقانه بهره می برند همیشه مورد استقبال خوبی واقع شده و به محبوبیت بالایی دست پیدا می کنند. Agar.io نیز یکی از همین دسته بازی ها می باشد که در سبک اکشن بوده اما تفاوت آن با بازی های دیگر که در این سبک تولید شده اند، در ایده خلاقانه آن می باشد. این عنوان رایگان و محبوب تا کنون نزدیک به 100 میلیون بار دانلود در گوگل پلی را تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده است. جالب است بدانید که در ثبت این امتیاز بیش از 3 میلیون نفر نقش داشته اند!

اگاریو نام شاهکار بی نظیر از استودیوی بازی ساز مینی کلیپ است که در پلی استور دست به یک آمار فوق العاده زده است این آمار در نوع خود برای یک بازی کم حجم بی نظیر به حساب می آید تا به حال بیش از پنجاه میلیون دانلود فقط از طریق پلی استور. ماجرای بازی بدین صورت طراحی شده است که شما در اوایل بازی از یک سلول کوچک برخوردار هستید که باید ان را در همان اوایل بازی شخصی سازی کنید و به گونه‌ای ان را شخصی سازی کنید که بتواند تا پایان با شما همراه باشد. بعد از این که سلول خود را آماده کردید حالا نوبت ان رسیده است که به یک محیط ساده و بسیار اعتیاد آور بروید در آنجا باید توانایی های خود را به نمایش بگذارید. سلول های بزرگی درون بازی وجود دارد که هر کدام رقیب سرسختی برای شما به حساب می‌آید که باید با سرعت عمل بالای خود انها را نابود کنید و خود را بزرگ کنید شعار بازی این است که بخور تا خورده نشوی!

ویژگی های Agar.io

– محیط و گیم پلی فوق‌العاده هیجانی و اعتیاد آور

– حجم کم نسبت به گرافیک بالا

– صدا گذاری دقیق و به جا

– وجود حالت آنلاین برای رقابت با دوستان و اهل خانواده خود

– وجود حالت جدید در دیوایس های اندرویدی برای مخفی نگه داشتن خود در مواقع ضروری

اگر طرفدار بازی های سبک اکشن هستید و می خواهید گیم پلی متفاوتی را در این سبک تجربه کنید، هرگز Agar.io را از دست نداده و همین حالا آن را دانلود نمایید.

تغییرات نسخه 2.11.0

– رفع مشکلات و باگ های بازی

تغییرات نسخه 1.2.2:

– رفع اشکالات و همچنین بازسازی بازی برای افزایش سرعت

– پوسته جدید و منحصر فرد به مناسبت کریسمس

– اضافه شدن حالت نمایش قدرت و توانایی شما برای تغییر پوسته و باز کردن قفل های مختلف

– رفع کامل مسائل مربوط به اتصال اینترنت

About