Home » دسته‌بندی نشده » پیام رسان گپ برای اندروید + ویندوز 4.5.7 ارتباط سریع، رایگان و امن

پیام رسان گپ برای اندروید + ویندوز 4.5.7 ارتباط سریع، رایگان و امن

پیام رسان گپ

(Gap) اولین و تنها پیام‌ رسان واقعا ایرانی و بومی است که توسط بهترین متخصصین متعهد و زبده‌ترین برنامه‌ نویسان تولید شده است. این پیام‌ رسان ایرانی امکانات متعدد و کم‌نظیری دارد و شاید از بهترین‌آن‌ ها بتوان به امکان ارائه‌ ی خدمات ارزش افزوده در بستر پیام‌ رسان اشاره نمود.

اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی
پیام رسان گپ؛ دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ می‌توانید محتوا یا موضوع موردنظر خود را انتخاب کرده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات دلخواه را تجربه کنید. در بازی‌های آنلاین گپ با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را به چالش بکشید.

چت دو نفره و ایجاد گروه
پیام رسان گپ؛ با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه پیام رسان گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

ارسال عکس و ویدئو
بدون شک مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در پیام رسان گپ می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. تجربه‌ی این قابلیت در گپ برای شما دوستداشتنی‌تر از قبل خواهد بود.

کسب درآمد
پیام‌رسان گپ دنیایی از امکانات کاربردی و خدمات حوزه بازی و سرگرمی در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ شما به راحتی می‌توانید فروشگاه مجازی خود را راه اندازی و شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنید. نگران پرداخت هزینه نباشید چرا که کیف پول گپ همیشه در کنار شماست تا با آسودگی خاطر از درگاهی امن برای مدیریت مالی سرویس ها و فروشگاه‌های خود استفاده کنید.

کیف پول همراه شما
شما با استفاده از کیف پول گپ می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهید. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه شما قرار گرفته است.

ارسال و درخواست وجه
درخواست پول در بستر گپ، شما می توانید با استفاده از این امکان در گپ صورتحساب ایجاد کنید و برای دوستان و خانواده بفرستید. از موارد مورد استفاده از این سرویس می توان به دریافت دانگ، یاداوری و دریافت قسط در قرض‌الحسنه های خانوادگی، پرداخت شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارای و … اشاره کرد

About