Home » دانلود نرم افزار اندروید » دانلود Galaxy Commander Tower defense 1.0.2 – بازی فوق العاده “فرمانده کهکشان” اندروید !

دانلود Galaxy Commander Tower defense 1.0.2 – بازی فوق العاده “فرمانده کهکشان” اندروید !

Galaxy Commander Tower defense بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فرد در سبک بازی های دفاع از قلعه برای اندروید است که استودیوی بازیسازی AniBox آن را چند روز قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه نمود و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما معرفی و به صورت رایگان برای دانلود قرار دهیم! Galaxy Commander جز عناوین دفاع از قلعه کلاسیک طبقه بندی می شود و معمولا قانون ثابتی در بازی های این چنینی وجود دارد، و آن هم چیزی نیست جز مقاومت در برابر موج حملات دشمن! هر چقدر تسلیحات دفاعی تان را بهتر بچینید و قدرتشان را ارتقا دهید، هم در برابر حملات دشمن دفاع بهتری خواهید داشت و هم پول بیشتری به دست می آورید؛ پولی که می توانید برای خرید انواع بمب و موشک انداز و آیتم های کمکی خرجش کنید! به طور کلی بازی دو حالت دارد: یکی حالت مأموریتی که 40 مرحله جذاب و چالش برانگیز را در آن تجربه می کنید و دیگری حالت بی پایان که برای عاشقان رکوردزنی طراحی شده است!

نوشته دانلود Galaxy Commander Tower defense 1.0.2 – بازی فوق العاده “فرمانده کهکشان” اندروید ! اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.

علم و فناوری

افق

About